haloooooooo

Ojojoj vad trött man kan vara efter en helg, helt sjukt.  Jag har precis sovit två timmar och när man väll har kommit in i djupsömnen så kommer ju dom älskade päronen och vill att man ska käka middag. Inte roligt, jag hatar att bli väckt, det värsta jag vet. Jag måste få soca ut tills jag själv går upp. Jag kan ligga i sängen i 2-3 timmar och bara ligga under det varma täcke utan att sova. Åh vad jag älskar det.


Igår kväll så var ju jag, Martina & Olivia på Emils SM-final match. Dom var jätte duktigt och så men tyvärr så förlorade dom med 14-17. Det var jätte hemskt att se alla så ledsna. Man ville bara krama om dom små stackarna. Lilla Emil...
I början förstod vi ingenting, dom bara sprang runt på planen och bildade högar med varandra, haha ganska roligt faktiskt sen i slutet ungefär så hängde man ju med lite bättre. Vi måste sett ut som tre fågelholkar, hehe. Måste bara säga att alla spelarena, eller dom flesta hade GALET snygga rumpor, det var det vi satt och tittade på mest hahaha. ;)


Efter matchen så drog vi tjejer vidare till donken såklart och käkade cheeseburgare, bästa burgaren som finns. Hahaha.


Sen så började vi röra oss hemåt mot lilla enkla Viby, yeay... Vi drog hem till Olivia en stund sen så drog vi ut och träffade lite människor som man inte sett på länge, bla Chris, Andreas, Oliver, William, Thom, Fredrik och massa andra. Träffade också lite nytt follk vilket alltid är trevligt. Vid 1 ungefär så var vi ganska trötta och uttråkade så vi gick hem till Olivia, satte på en film och käkade ostbågar och chips och myste med kattungarna. Somnade vid halv 4 ungefär.


Vaknade imorse vid 11, Olivia skulle åka in till stan med sin mamma vid 12 så vi käkade lite pannkakor till frukost och gick hem. Mamma och jag åkte in till stan och skulle köpa en boomerang jacka till mig, vi hittade en och den fick följa med hem.

Kom hem vid halv 4 ungefär, skit trött så jag somnade på en gång. Nu tänkte jag göra lite svenska och sen kanske ta en promenad i min nya jacka :D haha. Puss&kram

 

 


Kommentarer
Postat av: MICAELA'S BLOGG - foto ~ dans ~ vardag

(Y) du behöver väl en ny jacka när jag bah snodde din.haha, assåh jag känner mej jättetaskig xd :P <3

2009-10-11 @ 20:32:52
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0