bass kick in miami!

Ne, nu får det räcka med NO. Jag hållit på och letat efter massa fakta om kol i snart 2 timmar, nu orkar jag inte mer. Vi ska skriva om en energikälla tills nästa måndag och man kan ju säga att det går väll sådär för mig och Olivia... Men jag ska göra det mästa imorn hade jag tänkte mig.

Idag så spelade jag mot Järfälla. Det var en sjukt jobbig match, huvudet bara snurrade och hela jag skakade. Inte roligt men vi kämpade som galningar ute på planen vilket det andra laget gjorde också. Men jag tycker vi var bättre eftersom vi var mest på våran planhalva men dom lyckades ändå inte göra mål. Matchen slutade som sagt 0-0 och jag är jävligt nöjd med det för det var en tuff match kan jag säga er.

Efter matchen var det bara hem och duscha, hjärnan var helt borta men pappa och jag drog till Veromoda outleten i Häggvik iallafall. Tur det annars hade jag inte fått med mig pälsjackan hem som är med i inlägget nedan. Jag älskar den, helt underbar och lite speciell eftersom den är kort och inte lång + att ärmarna är lite kortare än vanligt. Köpte också den aprikosfärgade tröjan. Riktigt nöjd med mina köp.

Nu så tänkte jag fixa lite varmt tee med aprikossmak, gudomligt gott om ni undrar. Så blir det väll en film med mami som ligger nere i soffan och inte mår så bra :/

Blev väldigt långt inlägg nu men det är bara härligt, haha. :)
Pussar!

fjädrar, mocka, fransar, me likeeee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0