6-1 mot AIK!

Tjaaaaaa! Livet är bara bra. Har spelat match idag efter skolan, åkte direkt där i från till HIP och sen vidare därifrån till Bergshamra. Hade match mot AIK FF och vi vann med 6-1! Så galet bra! Martina och Olivia kom och tittade också så snälla som dom är.

Hände inget speciellt i skolan idag, förutom att jag, Micke, Lehandro och Raoul hade pennkrig. Dom var ju inte så snälla så dom gick på mig alla tre. Väldigt snällt... Men på måndag ska jag rita på dom hehe.

Ikväll blir chill kväll, har match imorn på morgonen igen så jag, Martina och Olivia ska kanske dra till Sollentuna och träffa Kalle och Emil men vi får se :)

Nu ska jag torka håret och käka, dör av hunger, PUSS!

Kommentarer
Postat av: sofia

Måste bara påpeka att det var aik ff 2.. hahah (; <3

2009-09-25 @ 22:16:29
URL: http://sofiawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0