you gave me this, you gave me a better life

Kvällen har varit väldigt skön. Vid 7 åkte jag, mami och Hany till kista. Alla tre lika trötta men vi fick med oss lie hem. Köpte en pälsmössa för 99kr. Skönt för öronen i vinter eftersom mina öron är väldigt ätt frusna hehe. Hemma vid 8 igen. Jag och Murtan rörde oss till källarn för att träffa Jacob in tvilling ;)
Massa andra var där också bla. Gina, Emil, Susanna, Saga osv. Trevligt var det iallafall.
Jag, Martina och Jacob satt oss i ett rum udda som vi är och snackade om allt mellan himmel och jord. Galet skönt var det faktiskt.
Nu ska jag sova. Är galet trött och imorn är en ny dag. Puss&Godnatt



Imorn ska jag ha min nya pälsmössa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0