work it!

Det är sjukt mycker grejer nu med skolan och allt annat... Men det är bara att köra på som vanligt. Jobbar ikväll, 6-10 och har NO prov imorn + att jag åker till Björkögården med 99 andra personer så jag måste packa så det blir nog inga fler inlägg idag.


Måste bara berätta en sak. Idag  i skolan så var den en liten kille, kanske 8 bast tror jag. Han hade typ ramlat från ett träd eller nånting och skadat nacken så ambulanser och helikopter kom och det blev en skit stor grej av det hela. Vet inte hur det gick med han men han kunde ha dött, han hade kanske fått syrabrist i hjärna och dött. :S

Nu kommer det låta som om jag inte bryr mig ett skit om honom men det gör jag. Men alla från klassen, nu snackar vi 30 stycken 15åringar som sprang runt i hela skolan bara för att se helikoptern. Alla småbarn och alla andra 9or brydde sig inte men vi i 9a vi sprang runt där som om vi var 5år igen. Hahah garvade galet mycket åt det sen.
Sandra Freij » Figaro » 2
Sandra Freij » Figaro » 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0