unforgiveable

Har hittat härligaste låten någonsin! Älskar den!
Dagen har rullat på, Olivia jag och Martina sprang till bussen efter skolan, när vi stått där i ungefär 10-15 minuter så märker vi att vi missade den, hur dum får man va?

Vid 7 ungefär åkte vi tre + Olivias madre till Kista c en snabbis, helt spontant (är helt inne i det ordet för jag såg Mamma Mia filmen för nån dag sen) Fick med mig en härlig blus eller liknande med mig hem. Det är väldigt genomskinlig men jag älskar den. Lite pösig och lilla volangen längst ner räcker precis över rumpan. Lovely!

Kom precis hem så nu blir det lite musik, packa gympa grejer och sen en härlig varm dusch och sängen, kan en torsdag kväll bli bättre? Tveksamt.
Måste bara säga att livet just nu är underbart, härlig musi och ett glatt humör. Livet leker säger jag bara.



Ny blus sak fårn H&M, ILOVEIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0