TAGGA INFÖR HELGEN!

tjaaaaa, var ett tag sen jag skrev men livet är för bra för att sitta framför datan just nu.
hade spanska prov idag, sista lektionen, gick skit bra, fick mvg men ska göra andra delen på måndag så jag hoppas det blir mvg då också, skadar ju inte direkt.

drog till stinsen wayne´s efter skolan med olivia och martina. lämnade tillbaka de svarta skorna från dinsko också. jag blev sjukt irriterad på hon i kassan. hatar att dom inte tar ungdomar på allvar.

vi gick och fikade, pluggade faktistk en hel del också. orkar inte satsa allt på det här provet, har förmycket just nu så det blir inget mvg prov inte men det behöver det ändå inte. efter stinsen drog vi på ledareutbildning. skit roligt var det verkligen, träffade massa från lägret också och alla ledare + massa fler.

på fredag drar jag olivia och martina på återträffsläger. ska bli så galet roligt, ser verkligen fram emot det här. vi ska köpa minst en ica-kasse med godis, minst! sen ska massa läsk och annat med också :) 100 pers ska dit så det kommer bli GALET!
ska börja packa nu för jag jobbar imorn så jag har inte tid då. Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0