star truck

Just nu finns det inte mycket att skriva om. Är fortfarande sjuk och galet uttråkad. Men känner mig mycket bättre vilket är skönt.

Smsar med Olivia och hon ska färga Martinas hår nu. Vill också vara med men nej man ska sitta hemma och titta på repris av Gossip Girl.. Not so funny.

Funderar på att beställa mina gråa mockaskor en gång för alla så är det klart se. Jag vill så galet gärna ha dom och om jag inte köper skorna kommer jag ångra mig så sjukt mycket.

Snart så blir det mat sen är det väll bara att återvända till tvn som har stått på dygnet runt de senaste dagarna. Pussaaaaaaaar!

                                                     Maaarty när hon fyllde år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0