feel the looooooooooove

Tjenare tjenare, klockan är halv 5 och jag har inte fått särskilt mycket skolarbete gjort inte. Har pluggat på alla spanska glosor och verb, ca 50 stycker så nu kan jag de nästan som ett rinnande vattenfall. Tänkte läsa igenom min uppsats och försöka printa in det i skallen också. När jasg gjort det blir det vila. Täntke laga middag idag coh tjäna lite pengar, kan alltid vara bra att ha.

Har inte hänt något speciellt idag, inget jag minns på en gång så då var det väll inget viktigt. Tillbaka till spanska boken. Puss!

"i'm so afraid because i am so profoundly happy. happiness like this is frightening. they only let you be this happy if they are preparing to take something from you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0