eeeeeeeeeeeeeey heeey

Jag hatar verkligen deg-dagar. Man sitter bara hemma och gör ingenting. Dagarna bara går och man gör verkligen ingenting men ändå så går klockan framåt. Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt just nu. Egentligen så skulle jag kunna ha gjort SO och NO men ärligt talat jag ska inte slösa tid på skolan när jag äntligen är ledig. Så nej jag tänker dega sånna här slö dagar även fast man kan göra nått som man ändå ska göra sen.

Har inte gjort något som är värt att skriva i bloggen idag. Verkligen ingenting, eller jo har sett en galet bra film Heavens fall tror jag den hette. Verkligen värd att se och värd att nämnas. RUN THIS TOWN EEEEEEEEY HEEEEY. Blev tvungen att skriva det bara, lyssnar på låten så det blev som en impulsgrej. Jaja nu ska jag lägga mig på spikmattan, var ett tag sen. Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0