what are we supposed to do?

Jag älskar att jag "pluggar" varje dag fast bara i ungefär 10 minuter.
Sitter där vi köksbordet och "pluggar" så ser man datorn ligga någon meter bort. Så varför inte tänker man, plugga kan man göra i skolan, chilla kan man göra hemma. Så nu sitter jag här igen, med spanska prov imorgon, kemi prov på fredag, måste hinna packa, ledarutbildning på imorn och jobbar på torsdag men ändå orkar jag inte röra på arslet.
 Måste börja jobba mer på lektionerna.. Inte bra Linnea, inte bra...

Funderar på att börja packa nu, har inte mycket annat för mig så varför inte. Orkar inte dega framför tvn eller datorn, känner mig så slö då och det hatar jag.

Förresten så har mina nya svarta skor från Dinsko gått sönder, eller klacken är helt borta. Jag har ändå inte använt dom så jätte mycket men men. Jag ska lämna tillbaka dom imorn och köpa dom gråa skorna från H&M istället. Har funderat på det ett bra tag och nu blir det så. Yeaay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0