brist på rubrik :)

Har inte blivit många inlägg alls den senaste tiden. Jag har bara inte haft lust att blogga och jag orkade inte riktigt men nu fick jag värsta blogg-suget.

Igår kväll så gick jag, Olivia, Ellen och Martina en pormenad runt hela Viby. Det var hur skönt som helst, behövde komma ut och röra på mig. Vi gick i en timme ungefär sen så gick jag hem för klockan var 9 och det var tisdag vilket betyder Desperate Housewives. Så jag satte mi i soffan med syster min.

Imorse hade jag så galet brottom. Jag vaknade 07.25 stressade sönder eftersom att jag skulle med bussen som gick 07.39 och jag hann! Måste vara nytt världsrekord!

I skolan idag hände inte så mycket. På svenskan så skriver vi en krönika och en artikel. På tre lektioner har ajg blivit klar med båda så det är galet skönt, har inte mycket plugg alls just nu men nästa vecka är fullproppad.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och bara ta det lugnt. Ikväll blir det träning har inte tränat på evigheter så det blir bra
Hejdå datorn, hej tvn ;)
blidö sommaren 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0