15 oktober 2009

Har faktiskt hänt ganska mycket idag. Vid halv 11 ungefär drog jag, Josefine, Stoffe och Vincent till kommunhuset och skulle fixa en grej, ett so-projekt vi har. Så vi skulle prata med en tant från folkpartiet en stund. Gjorde illa mitt knä ordentligt på gympan så jag kommer inte kunna spela fotboll på ett bra tag. Sämre knän finns inte...

Påväg hem från skolan så satt jag och Olivia på bussen påväg upp mot Viby. Då åker det tre stycken ambulanser upp till Viby och det var två tjejer från min förra klass Therese och Jenni som hade krockat med sina moppar och det blev värsta kaoset. Jenni åkte till sjukhuset och Anna var i chock eftersom hon sett allt å massa. Så jag, Anna, Hedvig, Vickis, Kristine, Alicia och Therese gick till personalrummet på gamla skolan och satt där.

Alla var skit seriösa men jag kunde bara inte komma in i situationen liksom så jag satt och skämtade, efterbliven som man är. Sen så började jag gråta för jag insåg hur mycket jag saknade alla dom.. Hahah jobbigt läge. Iallafall så jag jag, Anna, Hedvig och Kristine hem till mig och tröståt Billy's panpizza. Hehe.

Har fått massa katalogen och sånt om gymnasieval. Det känns som om det är en evighet tills dess och jag har verkligen ingen aning om vilken linje och skola jag vill gå i. Hade varit skillnad om det fanns 3 skolor men nu är det mer än 300 så det är ju lite skillnad...

Imorn är det fredag. Fy så skönt men vill ändå inte att den här veckan ska ta slut för vi har så galet mycket i skolan nästa vecka. So-prov, beeptest, Idrottsprov, två svenska inlämningar sen kommer vi säkert få nått mer... Känns verkligen underbart, jag längtar...

Sitter just nu och sminkar av mig, ska måla naglarna också ser förjävliga ut just nu. Packa gympapåsen också. Ska till gymmet imorn på gympan och ha styrketräning så jag ska packa allt som behövs till det också. Slog precis i huvudet, har gjort det ca 4 gånger på 10 minuter... Nått är inte rätt kan jag säga, därför så ska jag släcka datorn nu och sova snart. Puss & Godnatt




jag & systra mi i france!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0