whatcha say

Jag är faktiskt klar med ergonomin nu så jag har inget mer att plugga till den här veckan! Skönt! Ska laga mat nu så mamsen blir glad när hon kommer hem. Sen blir det ledarutblidning.

Måste bara säga en sak, jag är extremt taggad på att börja gymnasiet. Jag vill komma bort från Sollentuna och träffa nytt folk. Jag är inte helt säker men jag tror att Danderyd kommer bli mitt första handsval. Olivia ska dit ikväll på öppet hus och jag och Martina senare i januari. Just nu tror jag att det är SAM ekonomi som gäller för min del men jag vet inte.

Men men ska cooka lite mat nu, pussar


Kommentarer
Postat av: Amanda

tufft ju :) funderar också på exakt det valet hehe...

2009-11-25 @ 22:58:23
URL: http://bubblies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0