svar på frågestund

Har du pojkvän?
- Nej jag har inte någon pojkvän just nu.
Hur många läsare har du?
- Det varierar väldigt mycket men just nu ligger det på 40+, unika läsare per dag alltså.
Hur lång är du?
-171,5cm. Har växt 1,5 cm sen i augusti :D
Hur mycket väger du?
- Ingen aning måste kolla.. 54kg
Finns det någon kille du gillar/är på g med/kär i just nu?
- Ingen jag är på g med men jag gillar honom men jag gjorde en jävligt dum sak så jag får väll skylla mig själv om det inte skulle funka.
Vart kommer din paljettkofta ifrån? Skit snygg!
- Tack! Eftersom jag hittade den till ett så bra pris och jag vet att många vill ha den kommer jag inte säga det för då kommer fler och fler köpa den och då blir den inte lika unik längre.
Var du tillsammans med Oliver förut?
- Nej det var jag inte och om någon har sagt det så är det en lögn.
Hur mycket vet du än så länge om plåtningen du var med på, vad kommer hända nu?
- Bra fråga, har ingen aning. Det finns flera "fack" som man blir placerad i ett av dem när man har fotats. Antingen så kommer jag hamna i "New faces", "Classic" eller "People". New faces är för dom som har lite mer exotiska drag i ansiktet, classic är för de som ser klassiska ut. (Finns inget bättre sätt att förklara.) People är modeller som är med i reklamer för ex H&M.
Första tiden är mest gratisjobb för att man ska få ihop ett urval med bilder som fotografer i framtiden kan titta på och bestämma om dom vill ha modellen eller inte.
Hur går livet?
- Haha, livet är bra faktiskt. Jag trivs med mina vänner och min familj som betyder jättemycket för mig. Jag mår bra inombords så allt är prima. Klart det finns lite trassel men det gör det alltid.
Favorit person i hela världen?
- Svårt, men måste nog säga mamma. Även fast vi bråkar och jag ofta är otrevlig mot henne så vet jag att hon alltid finns där och stöttar mig.
Idol? Vem ser du upp till?
- Måste säga storasyster. Beundrar henne otroligt mycket och ser upp till henne.
Vem tycker du ska vinna Idol 2009?
- Oj hahaha. Jag vet inte ens vad dom heter men Erik och Tove tycker jag är riktigt grymma. Ett plus får Erik eftersom han är från Sollentuna enligt mamsen iallafall haha. Men jag har verkligen ingen koll. Har inte sett ett enda program från början till slut.
Hur sminkar du dig?
- Jag använder ID bare minerals och har gjort det i några månader. Först så använder jag en kräm som gör att resultatet ser jämnare ut från ID ( Bare Vitamins, skin rev-er upper) När det har torkat in så använder jag en borste som heter Full Coverage buki och foundationen Medium tan SPF 15 över hela ansiktet. Efter det är det samma borste men istället SPF15 sunscreen som över kindben, haka, panna och näsa. Den gör att man ser lite fräschare och lite mer solbränd ut. Sedan så har jag en borste som heter Flawless face och Mineral viel över hela ansiktet. Den jämnar ut och jag tycker att det är stor skillnad mellan att använda Mineral viel och inte använda det. Är riktigt trött på morgonen så det är sällan jag orkar sminka mig mer än såhär men om jag gör det använder jag mascaran Define-a-lash från Maybelline eller Telescopic clean definition från Loreal.


Exakt det här sminksetet använder jag.

Vad tycker ni, ska jag ha en frågestund senare om några veckor igen eller var den bara en engångsgrej?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det snart igen :)

2009-11-22 @ 20:46:04
Postat av: Anonym

ha enill vettjá

2009-11-23 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0