shorty

..... Känner mig som ett levande frågetecken, inte ovanligt men idag ett extra stort frågetecken. Höstlovet är slut och vad har man gjort? Galet mycket kan jag säga. Dock har man ju varit sjuk mer än halva lovet men andra halvan har det varit fullt ös, medvetslös.
Hoppas bara på att AIK vinner idag, då skulle livet kännas lite bättre. Har så galet mycket i skolan veckan som kommer men det tar jag då. Det är faktiskt fortfarande lov så jag tänker inte lägga min sista dag på plugg inte.
Känner mig ändå duktig, har damsugat mitt rum och städat riktigt fint, sällan det är så fint som det är nu.
Nu tänkte jag ta en dusch och fräsch upp mig lite sen så får vi se vad som händer. Pussaaaaaar!
Lilla Marty vi sov hos igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0