put your hands in the air

Ajdå, somnade när jag kom hem och vaknade nyss. Men det är tillåtet den här veckan. För det första har jag PMS och för det andra har vi inga läxor, prov, inlämning osv. Hur skönt är inte det liksom!? Så det är faktiskt okej att sova nu efter skolan.
Även fast det inte är plugg så är veckan fullspäckad.
Tisdag, imorgon alltså ska jag till Sickla med Katten och Martina. Spana in lite julklapar och så.
Onsdag då ska jag åka och julhandla med bästavän Jacob, hoppas jag blir klar med julhandlingen sen.
Torsdag ska jag Ellen, Martina och Olivia servera på 8ornas nobelfest, kommer blir galet!
Fredag förmodligen, inget säker, bio med en viss person får se hur det bir med det.
Lördag jobbar med Alice.
Söndag plugg, plugg, plugg, plugg.....

Martina och jag, vi är vackra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0