myskväll

Haha klaga inte på min förra rubrik! Bullar är gott och jag kunde inte komma på nån passande rubrik så det var det.

Kvällen har varit supermysigt. Vi satt hemma hos Carro, drack te och pratade om allt. Verkligen allt. Berättade saker som jag inte berättat för någon annan och det var riktigt jävla skönt. Papi hämtade oss vid 12 ungefär. Minnesvärd kväll helt klart!

Sminkade av mig för 5. Tyckte själva flaskan/burk/saken såg konstig ut men tänkte inte på det liksom. När jag hade gnuggat in riktigt mycket så börjar det svida, mer än vanligt. Så jag öppnar ögonen vilket var svårt tittade på burken och såg att det var hudlotion.. Haha lyckat Linnea. Mina ögon var uppsvällde och helt rödsprängda, mycket fint!


haha visste inte vilken buld jag skulle ta så det fick bli en te bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0