my sex is a killer

Heeeipa! Hur är läget? Själv är allt prima! Har mycket att göra idag, städa badrummet, plugga och träna. Glömde min mobil hos Martina också vilket inte var så smart men men.

Igår så var vi först hemma hos Ellen och fixade oss. Sen så tog vi 10 i 9 bussen mot Norrviken där vi träffade Marcus och några fler. Vi drog hem till Felix där det var lite folk, helt okej var det där men vi drog vidare till Rotan till Jesper. Där hade vi galet roligt och kvällen blev lyckad. Sen så drog vi hem till Danne och chillade lite. Var hemma halv 2 ungefär. Marty tog lite pics så det kommer nog senare.
Nu ska jag städa mitt rum, pussar


Jag, Ellen och Olivia, Blidö 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0