måste börja sova på nätterna och inte på dagen

Ajdå Linnea, inte bra inte alls bra på långa vägar. Kom hem vid 4 idag och somnade med syster min framför tvn på en gång. Sov tills halv 8 och imorgon har jag engelska prov som jag måste plugga till. Men jag tror att det kommer gå bra faktiskt, ska läsa igenom lite sen så får det gå som det gör.

Tänkte åka och prata med min tränare Cicci idag men det är fys träning tydligen så hon är inte där. Tar det på onsdag istället efter utbildningen. Kommer sakna fotbolls tjejerna enormt mycket men det känns bäst att sluta och göra något annat istället.

Förresten så har jag sytt klart min kudde idag på syslöjden! Den blev sjukt fin tycker jag med tanke på at jag inte har sytt coh broderat på år. Riktigt fint enligt mig, hoppas bara IB, läraren tycker samma sak. Ett VG eller ett MVG skulle inte sitta fel i syslöjd.

Men nu måste jag verkligen plugga!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0