ingen rubrik

Hejhej! Sitter just nu men en macka i handen haha. Är helt slut efter simmningen. Dagen har iallafall rullat på, svenska, SO, lunch, IUP, Idrott sen så var våran lärare sjuk så vi fick gå hem vid 2. Sköööönt!! Martina och jag drog iallafall till simhallen, simmade 1km på ungefär 35 minuter så det gick grymt bra. Träffade Jacob både innan och efter. Han fick vänta i nästan en halvtimme stackarn men vi gillar honom ändå.
Nu så tänkte jag bara ta det lugnt, kolla runt lite i bloggar och på andra hemsidor tills det blir mat. Själv orkar jag inte fixa mat för det gjorde jag faktiskt igår. Haha!
Carolina och jag för några helger sen,  längesen man såg dig plutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0