i'm gonna blame it you

Gästerna drog för ungefär 2 timmar sen men jag har bara inte orkat skriva ett inlägg. Har dock rensat min garderob så nu tänkte jag sälja eller slänga allt som inte ska tillbaka in dit.

Igår så drog vi ut, planerna blev lite förstörde men vi hade roligt ändå. När vi kom hem så hade Olivias mamma gjort julmat som vi fick, det var så sjukt gott! Somnade i soffan och dom andra mobbade mig. På natten så delade jag och Ellen säng, jag nockade henne några gånger i sömnen haha stackars liten bebis.
Snart är det mat så jag ska ner och umgåååås med familyn. Pussar

Hahah bild från höstlägret på Emil, Jacob och Rasmus. Emil åker till nya zeeland imorn i ett halvår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0