förkyld liten flicka

Jag tänkte vara lite duktig och göra lite skolarbete nu så att jag slipper göra det i helgen tänkte jag men det verkar inte behövas. Svenska- ska skriva 3-5 meningar om praoen varje dag. Inte jobbigt alls men har inte skrivit förut men skrev hela förra veckan nu. Engelska- prov på tisdag, verkar som om jag kan det mesta men tror inte det jag har med mig hem är allt.... Idrott- skriva en ergonomi uppsats på några sidor. Trodde den skulle vara klar nu på måndag men det var tills nästa fredag så det är lugnt. Så veckan blir riktigt lugn och skön, behöver verkligen det då jag är lite smått förkyld.. Not funny. Ska käka nu är galet hungrig hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0