cool_brud_94

Nu är  naglarna målade i en guld/korall/orange färg. Gillar det rikigt mycket.
Imorgon så slipper jag första lektionen, spanska. Jag och mina 3 brudar ska som sagt servera 8orna på deras nobelfest så vi ska ha "genomgång" eller vad man ska kalla det. Så imorgon tar jag 08.01 bussen vilket betyder lite sovmorgon! 25 minuter iallafall. Efter plugget drar nog jag Martina och Olivia, kanske Ellen(?) till Sickla eller något liknande. Hoppas det blir av nu bara.

Igår så började jag leta efter mina svarta jeans  som varit borta ett tag, hittade dom inte så jag smsade Mathilda och frågade om hon hade dom eftersom nån hade glömt ett par svarta jeans när vi sov hos henne. Hon hade gett dom till Olivia tydligen så hon har haft mina jeans i snart 3 månader tror jag. Knas, men fick tillbaka dom idag iallafall så det blir nog förmodligen dom på benen imorgon.
Ska sova nu, puss&godnatt

Ball brud eller vad, osminkad och hela köret reda för att sova. Gillar iallafall nagellacket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0