bad romance

Hola, hola! Hur är läget? Själv är det great. Tog sprutan imorse och jag har sprutfobi, riktig jävla fobi kan jag säga. När jag var 7 bast så sprang jag runt i rummet i 40 minuter för att jag vägrade ta spruta, stoppade hela kön så dom fick ta emot patienter på ett annat rum haha. Idag när jag tog sprutan så kan jag säga att det gick snabbare, betydligt snabbare. Kände mig svimfärdig efteråt så jag och Marty fick lägga oss i ett rum och vila lite. Alla andra tog sprutan och stack sen hehe.

Praoen gick också bra. Det jobbar en tant/äldre dam/kärring/kvinna i sina "bästa" år där. Inte min favorit om man säger så och jag är inte hennes favorit heller. Men för min del gör det inget.
Precis innan jag skulle gå tänkte jag gå på toa men nej det fick jag inte för lilla Erik som är ny på avdelningen. Han började gråta så jag fick lura honom att gå och leka och att jag skulle komma sen. Såklart kom han inte igåh det 2 minuter senare. Inget illa menat men barnen har ett minne som en guldfisk men dom är söta ändå. Så när klockan var kvart över 2 ungefär så satt jag och mami på tåget in mot staden.

Fotograferingen eller vad man ska kalla det gick jättebra, tror jag och hoppas. Men det lät så på Emmy iallafall. Dom frågade om jag kom från ett annat land, Italien eller Frankrike men jag ser ut som en riktigt supersvenne enligt mig men ändå är det många som undrar om jag och min syster kommer från Italy, Spanien eller nått annat land. Men iallafall så gick det bra, dom skulle höra av sig i veckan så får vi se vad som händer. Men nu står jag iallafall med i deras register :D

Efter staden skjutsade mamma mig till Olivia för att kolla på de nya hemlösa kattungarna. Så himla små och söta. Stackarna helt borta och hur rädda som helst. Bebisar... :/

Nu ska jag baka morotskaka till dagisbarnen, yeaaay! Puss


Kommentarer
Postat av: sundling

berätta mer om fotograferingen bby :D<3

2009-11-17 @ 19:47:30
Postat av: Anonym

kan du inte ha en frågestund, eller,åtminstone svar apå hur många läsare du har?:)

2009-11-17 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0