vi är bundna tillsammans

idag började jag 8, som vanligt. då skulle hela högstadiet värma upp och springa runt i viby. inte så roligt eftersom jag hade vaknat 30 minuter tidigare så det va ingen höjdare. sen körde hela klassen brännboll och jag va grym.
gjorde två fri varv på båda mina slag och en lyra. känner mig stolt eftersom jag gjorde nästan hälften av poängen till mitt lag (13 av 31!!) men vi förlorade iallafall. jag har alltid varit dålig på brännboll men det kanske vänder.

sen hade vi "vila" i en halvtimme. sen körde vi på igen. 60m (blev 4 snabbaste tjejen i klassen!!) längdhopp, kula och höjd.

hade 1,5 timmes lunch rast så fia och jag tog cykel till pizzan för att köpa godis. efter det så hade jag lektion som handlade om stress. tittade på film och snackade lite om det.
dagen har varit ganska jobbig, eller jag känner nu efter åt att jag är skit trött och vill sova men det hinner jag inte. ska laga mat, försöka städa till mitt rum och träning. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0