lördag-söndag

hejhej. martina gick precis  hem. hon sov här inatt.
hann inte skriva igår kväll nått så jag tänkte berätta lite om den nu. 
marty coh ajg drog ut vid 10 tiden ungefär. gjorde inte så mycket, träffade fanny och suss. sen drog vi två och gick en promenad. vi gjorde verkligen ingenting. halv 12 ringde william och sen så kom han och hämtade upp oss sen drog vi till johan och hämtade upp honom. vi fyra åkte hem till mig sen och tittade på film. oliver kom efter ett tag också. det blev väldigt flamsigt och jag hade sjukt roligt. vid 2 drog oliver coh johan hem sen så drog vi andra tre ut en liten stund sen vid 3 så gick marty och jag hem igen och somnade på 2 minuter.

vaknade vid 1, tog cyklarna till norrviken, köpte glass och saft sen åkte vi tillbaka hem till mig och solade tills nu.
nu måste jag plugga faktiskt, känns inte roligt men jag måste.
puss&kram  

-indien 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0