kort vecka!

veckan som kommer blir kort som alla redan vet. om det är nått jag behöver just nu är det några dagar mindre i skolan. har matte prov och no tyvärr men det går som det går. dubbelt så lång helg väntar ju så två prov klarar jag väll av. nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska jag fixa det mest tills imorgon så kan jag sova ut 20 minuter längre vilket behövs kan jag säga. hoppas ni haft en trevlig helg, det har jag iallafall och väntar på en ännu bättre. puss&kram, sov gott!

en tredjedel av fotbollslaget! ni betyder så grymt mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar!!:)<3

vart har du fått bilden ifrån..vill också ha den:)

2009-05-19 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0