i didn´t tell him

 muffins kakorna blev urk. så nu satsar jag på mat istället. mamma kommer hem snart så då tänkte jag va lite snäll och hjälpa till vilket jag inte är så bra på. får ofta höra det av päronen men det är väll inte så ovanligt.
imorn eller nån annan dag ska jag iallafall laga mat, själv, men idag kände jag att torsk inte var min starka sida så mamma får hjälpa till lite. eller snarare att jag får hjälpa till.


ikväll är det träning i norrviken, skönt att man slipper åka hea vägen till hip. synd att träningen är så sen bara, börjar halv 9 till 10 så jag missar Grey's ikväll och alla andra onsdagkvällar men vad gör man inte för det som gör en glad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, följ våran blogg

fin blogg:D

2009-05-13 @ 18:45:07
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan, följ våran blogg

fin blogg:D

2009-05-13 @ 18:45:11
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0