fredag

gomorgon.  tänkte berätta lite om  gårkvällen eftersom jag inte gjorde det igår.

 vid 8 tiden kom anna och fanny hem till mig. vi drog ner till bussen men den gick inte på 40 minuter så vi började vandra. kom till orsavägen, hoppade på bussen, blev jävligt sugna på godis, hoppas av i norrviken (idioter) fanny skulle titta när nästan buss gick, om en timme men hn trodde den va en halvtimme så det va lugnt tänkte vi. köpte godis på 5 minuter, skulle ta bussen som gick om en timme, fortsatte vår vandring till tunbergskolan!! det är nästan 1 km tror jag. vi va inte på humör alls som ni kanske förstår. vi gav upp och åkte med bussen hem igen.

kom till viby, träffade några moppepojkar som fanny och  jag övertygade om att vi skulle få köra ( jag är grym!) sen drog vi till en brasa med massa folk.myste lite och tog det bara lugnt. gickhemmed erik och martina vid 12 igen.
såhär spenderade jag min gårkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0