fredag

förlåt för sämst uppdateringen någonsin igår men jag hade zero tid till att sitta framför datan och skriva. därför tänkte jag berätta om gårdagen lite. halv 9 på morgonen så skulle jag och min grupp åka till stan på orientering, anton hade svikit mig så jag va själv med "mina" ungar. så amanda och jag gick tillsammans. gick ganska bra vi tog 7 av 13 kontroller. va hemma vid 3 då drog mandy och jag hem till mig och tittade på tv, vi va helt slut. halv 6 så åkte jag till helenelund, spelade match mot hammarby, vi vann med 5-1! hem snabbt duscha, klä på sig, packa ner allt smink. olivia, martina och jag hoppade på tåget mot stockholm. åkte till kungsan, tänkte va där på Rix FM men det slutade precis när vi kom. träffade två killar, niklas och alex. hoppade på tåget men martina, olivia och jag hoppade av i norrviken och fick börja gå hem eftersom bussen skulle komma först vid halv 1 så vi gick och va hemma lite senare än halv 1. riktigt bra dag/kväll. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0