say boom boom boom

internet har inte funkat på hela dagen men nu funkar det igen.

dagen va riktigt trevligt. alla skulle snacka lite spanska med våran lärare och han sa att det gick superbra för mig så det är man ju lite stolt över. sen så hade vi 1,5 timmes lunch så då tittar halva klassen på film eftersom värdet inte va såär super. efter det va det idrott se engelska och jag redovisade om abraham lincoln, gick ganska bra bara att jag darrade lite på rösten men det funkade endå. sen så fick jag reda på mitt bildbetyg, det blir ett G iår och det är jag nöjd med eftersom jag inte alls gillar bild eler rättare sagt bildläraren faktiskt.

nu ska jag fixa lite smått och gott sen så får vi se vad som händer.pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0