måndag

Vaknade imorse av att mamma ringde vid halv 1 ungefär, om hon inte hade ringt hade jag nog sovit i några timmar till. Sov i nästan 13 timmar inatt och jag är fortfarande helt slut efter cupen.

Jag fixade mig, käkade frulle och tog bussen hemifrån 20 över 2 sen mötte jag upp mamma i Häggvik där vi åkte tillsammans till sjukgymnasten i Solna. Jag ska dit igen på fredag igen och göra lite övningar för mina knän.
Innan vi gick dit så var vi i Solna C och köpte skor. Visar bild senare.

Vid halv 3 så åkte vi till Täby för ett par av skorna va för små så mamma köpte en glass åt mig också, sjukt gott var det iallafall.

Sen träffade jag Fia, har inte sett henne på 2 veckor så det var skitroligt. Vi skulle bada med Vickis & Andreas men dom åkte hem så vi drog till Norrviken och köpte godis istället tjocka som vi är. Sen åkte vi till Stinsen och sprang runt i en halvtimme för att hinna med alla butiker innan dom stängde. Jag köpte en puderrosa tröja på Gina. Visar bild senare

Kom hem och käkade lite middag med mamma och nu ska jag bara ta det lugnt framför TV. Pussar


Kommentarer
Postat av: susan

sv: :OOO ja!

2009-06-29 @ 21:19:56
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0