lördag&söndag

igår drog jag hem till martina vid 9. vid 10 tiden drog vi till johan där anna och fanny va. vi tittade på det sista av matchen sen ddrog vi ut coh träffade olivier. när klockan va 12 följde vi anna & fanny hem sen så började vi gå hem mot martina. vi satte oss på hennes gräsmatta och snackade vilket va väldigt skönt.

marty & jag gick in, gjorde te och tittade på filmen i hennes skor men vi va ganska trötta så vi somnade och fortsatte titta på filmen på morgonen. vid halv 3 drog jag hem, fixade fotbollsgrejerna och åkte till helenelund. fick reda på att min tränare ska flytta till usa i 1 år så han skulle sluta träna oss ganska snart. väldigt jobbigt för lite olika anledningar. ska få två nya tränare och båda jobbar på min skola, känns lite konstigt.

kom hem duschade. leta efter kvitto till min mobil, den har gått sönder lite så det blev ganska högljudt här hemma ett tag men det bev bättre. nu är mormor och morfar här igen så nu ska vi fika. puss!
bilder från i fredags kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0