härlig dag i solen

Vid 3 tiden ungefär kom Oliver och hämtade mig och Olivia med moppen. Vi åkte ner till Norrviken där vi träffade Johan&Kricke. Vi åkte hem till Johan även fast han kanske inte ville det, hehe.

Vi öppnade hans pool och det var bara 16+ grader vilket är riktigt j*vla kallt. Jag var modigast måste jag säga som doppade mig hela vägen till höfterna medans dom andra bara doppade fötterna (fegisar) Såklart ville Oliver vara lite busig och försökte putta i mig men jag var ju stark sen så ville Johan också vara lite elak så dom två slängde i mig. Jag fick med Oliver ner i vattnet också, mohaha. Sen så fick jag simma runt där i 5 minuter och det var svinkallt. Inte roligt alls men efter åt blev det ganska skönt. Första doppet i Sverige iår blev det iallafall.

Sen så badade alla 5 och solade lite, Olivia och jag fick köra moppe hem till Olivia också! :D
Sen vid halv 6 så började alla att åka hem & Oliver så snäll som han är skjutsade hem mig även fast han hade blöta kläder.
Pussar!


Här var jag fortfarande torr...

Kommentarer
Postat av: FEBB

ja hehe.. :P och shit va fin bild på dig linnea..!

2009-06-24 @ 19:51:28
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Skulle du vilja rösta på mig hos Anna? Länken finns på min blogg. Skulle verkligen varit jättesnällt :) <3

2009-06-24 @ 21:59:17
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0