gud ville inte ha oss på stinsen idag, svårare än så är det inte (;

Skoldagen var väll som vanligt, inget speciellt hände. Jag fick sluta 45 minuter tidigare vilken var super skönt. Kom hem och rusade sedan iväg till bussen. Skulle till stan med martina och olivia men så blev det inte.

Olivia drog till stan med sin mamma. Jag orkar inte gå igenom detaljer om resten för det blev kaos. Martina och jag skulle till stinsen men eftersom jag inte hade någon mobil kunde vi inte nå varandra. Vi åkte buss och tåg fram och tillbaka över hela Sollentuna och till slut gav vi upp. Jag lånade nån tjejs mobil för jag orkade inte springa runt längre så ringde jag Martina och vi drog hem till henne. Där bestämde vi att vi skulle åka till stinsen vad än som kom ivägen och det gjorde vi. Köpte lite saker men visar det snart.

Kom hem skynda iväg på träning med nya tränare vilken var lite konstigt men det gick ganska bra endå tycker jag. Nu ska jag se klart Madagaskar 2 som jag började se igår. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0