urk

Godmorgon. Mår inte alls bra i halsen idag. Det göär jätteont när jag ska svälja och jag har nästan feber. Mamma ringde till vårdcentralen för att kolla om jag kunde få pencillin till konfalägret som börjar imorn (!) men eftersom jag inte hade feber så fick jag inte det. Jag vill bara slå kärringen som satt där. Men men får väll käka halstabletter hela dagarna istället.

Igår så fixade jag & Marty en lista med all musik vi ska ha med på lägret eftersom man inte får ha med mobilen så tar vi med ipod och högtalare istället. Fan va vi ska ha roligt! :D

Men nu måste jag fortsätta packa, har knappt börjat och det är galet mycket som ska med. Inte bra men jag får väll bara slänga ihop lite grejer. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0