surrender

Kom hem från Väsby nyss. Det blev en spruta i varje arm, inte roligt alls. Innan så lurade päronen att jag skulle ta dubbelt så många som dom för jag får mindra vaccin så jag började smågråta lite för jag hatar verkligen att ta sprutor, lite pinsamt men skit samma, alla har sina fobier.

Ikväll vid 6 tiden ungefär så ska familyn iväg på middag hos Amandy. Ska bli skit roligt att träffa henne för det har jag inte gjort på 3 veckor ungefär. Får se om jag går ut en stund efter det eller inte.

Nu ska jag slänga kläder i tvätten så att mamsen kan börja tvätta för på onsdag åker jag till Umeå för min morbror ska gifta sig och jag ska vara tärna. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0