rubrik

Godmorgon, eller snarare eftermiddag men för mig är det morgon. Jag & Hanna vaknade vid 2 ungefär av att morbror kom och backade på fönstret. Han är så himla snäll...

Blev ingen uppdatering igår för det fixades för kvällen hela tiden. Vid 3 ungefär så vigdes morbror och hans tjej. Jag&Hanna var tärnor. Först så blev Hanna jätteallergisk mot blommorna så dom fick vi ge till mamma. Sen nästan precis i slutet så höll jag på att svimma. Jag vinglade ut ur kyrkan och såg ut som värsta fyllegubben haha. Men annars gick allt jätte bra.

Sen åkte vi ill lokalen och där blev det riktigt bra drag! Jag hade skit roligt och vi var där tills halv 5-5 på morgonen.  Underbar kväll! Bilder kommer när jag är hemma igen.

Idag har jag bara legat i sängen och tittat på tv men nu tänkte jag fräscha upp mig lite och sen kanske träffa Emma. Får se.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0