resten av sommarens planer

Martina och jag satt och snackade lite om resten av sommaren och planer. Om 3 veckor ska ajg åka på konfa läger! 3 veckor!!! Tiden går sjukt snabbt. Efter det så börjar skolan igen typ... :(
Prutt, bajs, skit också....

På onsdag den 8/7 ska jag åka till Umeå, kommer hem den 14 igen. Sen den 16-18/7 ska jag + päronen och 3 familjer till åka ut och åka båt, riktigt fina stora båtar! NAJS! Den 20 eller 21/7 drar jag till Frankrike, Paris och Franska rivieran :D Ska bli så himla underbart! Hemma igen den 27/7. (Då ska jag träffa Oliver som jag inte har sett på 1 månad!!!!)

Sen ska jag vara hemma 4 dagar sen så blir det Konfaläger i 2 veckor med Martina & Olivia, Big smile!! Sen är det 4 dagar hemma igen sne blir det skola den 20/8... Sommarlover bara försvinner iväg.. Veckan efter skolstarten ska jag och alla tjejer i klassen gå upp för Kebinikajse(stavning??)

TIden går fort när man har roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0