la la song


Tröja-Zara, Spetslinne-Bikbok, TIghts med dagkedja-Bikbok, Väska-Ginatricot, Armband- H&M, Glitter, H&M
 
Som ni ser på bilden med min hand har jag gjort nagelförlängning. Min mormor jobbar som nagelterapuet så jag får göra gratis vilket inte skadar ;)

Det blev ingen färja idag. Vi var 10 sekunder (och jag menar 10 sekunder!!) sena till inchekningen så vi fick inte gå ombord. Synd det men vi bestämdes oss för att åka till Vaxholm istället så vi åkte dit och badade, solade, åt jordgubbar, tittade i affärer och det var verkligen jättemysigt. Sen tog vi färjan tillbaka till stan där vi gick och käkade middag vid vattnet och sen åkte vi hem.

Ikväll blir jag hemma igen eftersom jag gick upp 5 imorse helt i onödan pga Viking Line! Så jag är lite trött så jag ska väll börja packa och fixa lite för Frankrike för det är inte ens 1 vecka tills jag åker!!! SÅ SJUKT SKÖNT!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0