är i norrland!

Jag har inte uppdaterat pga lite olika anledningar. Igår så funkade inte internet, inte imorse heller sen så åkte jag till Umeå och har inte hunnit uppdatera.

Igår kväll så drog jag och Martina till Norrviken och köpte godis. Sen åkte vi tillbaka till Viby och träffade Johan. Vi satt ute och snackade och chillade, jätteskön kväll.

Sen somnade jag vid halv 3 och skulle gå upp vid 6, inte roligt alls men ändå är jag inte jättetrött nu faktiskt. Vid 10 tiden ungefär så var vi framme och nu ska jag, Hanna, mamma, pappa, mormor, morfar & morbror käka lite efterrätt. "Moster" är på möhippa.

Idag har jag inte gjort så jättemycket, bara tagit det lugnt, Hanna och jag tog en sväng med cyklarna runt Nydalasjön, lite mer än 1 mil. 
 
Ska försöka uppdatera så ofta som möljigt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0