yeah

tjenamors, kom alldeles precis hem från norrviken. köpte lite godis där och så träffade jag pontus, det va jättelänge sen vi sågs så det va väll ganska roligt :) ska snart sätta mig vid tvn med systeryster med en filt om mig och godispåsen i handen fast jag har käkat upp hälften ungefär på bussen,det såg så gott ut men iallafalla så blir det en riktigt mysdag idag, sen ikväll så blöir det träning för min del, fotboll i helenelund ska bli skojsigt.
men annars har dagen varit helt okej, förutom att vi hade musik sista lektionen och jag förstog ingenting om alla noter och sånt. hoppas ni haft en bra dag puss L

mums

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah Linnea! Äkta dig att äta godis! Fast sen får du jätte dåligt samvete, haha! ;D <3

2009-01-22 @ 18:58:30
URL: http://mahtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0