vi i byn

= viby, ett litet samhälle bredvid skogen och ett stor fält kallat järvafältet. det är där jag bor, vi i byn helt enkelt. träd, sten, träd, hus, träd, sten, träd, hus ungefär så. ne nu låter det som värsta öde stället vilket det nästan är men det bor väll ändå lite folk här faktiskt. som tillexempel martina och oliva som jag spenderade kvällen med. skönt och mysigt. inte för att vi gjorde så mycket men det va ändå skönt och bara en vanlig kväll om man säger så.

tänkte sminka av mig nu snart och så sen blir det sängen för min del förmodligen om inte tidningsläsning.
mar match imorn mot bagarmossen igen och det ska bli kul asså spöa dom ännu en gång, fast man ska unde underskatta folk, det är osmart och elakt enligt mig. mor och jag tänkte dra till stinsen imorn på morgonen och titta om vi hittar lite prylar till oss kanske.
men nattinatti, puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0