vart är världen påväg ?

kom preis hem från skolan och när jag är ute på skolgården så ser jag några småbarn från 2:an tror jag stå mot några andra barn på andra sidan staketet som vem som helst skulle kunna gå igenom/under/över men dom står där på varsin sida av staket och skriker på varandra. och dom skriker inte du tog min boll å så ne det tycker dom är för töntigt så dom slänger ur sig de värsta ord dom vet, din fucking bajskorv, jag va här först pucko,vafan jävla skitunge. den gick en morfar eller farfar förmodligen med sitt barnbarn på vägen som jag mötte och han höll på att börja garva, visst det är roligt att dom tycker dom är så himla coola men är ganska söta egentligen men hur kan dom ens komma på tanken att börja bråka om vem som va först där och hur ofta hör man en 8-9åring skrika din fucking bajskorv ? för 5 år sen hur många barn som gick i 2:an sa så ? ingen, kanske nån men nu snackar vi om 6-8 stycken. tänk då hur det kan se ut om 5år till ...det jag försöker säga är att småbarnen blir bara värre och värre, inte alla men många. ett exempel till, towe oh jag skulle gå och hämta vatten då kommer några små killar igen och börjar skrika massa saker ingen aning om vad dom riktigt sa men iallafall så började dom slå och sparka oss, dom hade ingen aning om vilka vi va och när man går emot dom, inte för att jag slog till dom men när man puttar bort dom för att dom ska sluta så blir dom helt galna och några började jaga mig !? det kanske låter konstigt men det va som om dom hade rabies eller nånting sånt. det är ju helt sjuk faktiskt. ska man göra nått åt saken  eller låta den va? det är ju faktiskt dom som kommer styra allt sen. jag tycker det är helt sjukt men man kan ju inte gå dit och säga till dom endå.
nu har jag fått ur mig det och jag täntke göra lite spanska tills imorn sen baka något till familjen när dom kommer hem kanske. puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0