there's a better life and you dream about it

tjollahopp på er! har precis käkat framför tvn med the hills på skärmen. är det bara jag som älskar the hills? hörde att det inte går så jättebra för serien jsut nu så dom måste kanske lägga ner den. synd tycker jag.  inte nog med att det är roligt att titta på serien, jag älskar laurens och dom andra bruttornas kläder också, så sjukt snygga! eller hur? titta bara på bilden nedan för, söta små bakelser har dom alla fyra. skulle inte klaga om jag fick laurens garderob inte.

får se va som händer ikväll, vill dra ut men just nu verkar det ganska dött. ingen lust att sitta i vcafes kisok ikväll igen. tänkte gå dit och säga hej till fanny kanske, hon jobbar ikväll då det blir väll en snabbis dit kanske.
puss L

 

Kommentarer
Postat av: martina

ÄLSKAR THE HILLS! Jag har sett varenda program på varenda säsong, höhö:D

Ska dom lägga ner den? De sa ju att det skulle komma en säsong 5 på "efter show" :(

2009-01-11 @ 14:33:45
URL: http://mahtina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah menade after show

2009-01-11 @ 14:34:12
Postat av: linnea

haha okej! men du vet om lauren och audrinnas bråk(?), det va bara en myt typ som spencer hade komit på för att serien skulle va vid liv om man säger så.

2009-01-11 @ 20:30:52
URL: http://linneastenberg.blogg.se/
Postat av: Martina

Du skojjar :O Nej det visste jag inte om, märkte bara att det var ganska oserriöst.

2009-01-13 @ 21:23:17
URL: http://mahtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0