nya fotbollsskor

imorse vaknade jag av att pappa försökte tvinga mig ur sängen, vi skulle åka till stinsen och köpa fotbollsskor till mig och jag var hur trött som helst. men efter 20 minuter så gick jag upp för att göra mig iordning, det tog lite lång tid och papap belv ännu mer iriterad men vi rullade ut på bilvägen några minuter senare och snart va vi vid stinsen. ine på staduim hittade jag två par fotbollsskor till priset av ett, värsta kapet! men jag fick lämna ifrån mig dom på en gång för att jag har problem med slämsäckarna på foten som skyddar benet i foten och då så skulle skomakaren lästa ut skorna. egentligen skulle det ta en vecka men han skulle göra mina skor före de andras för jag ska på cup den 6 (wish me luck!) så då får jag dom på måndag istället höhö.

Är sugen på att åka till stan idag och titta på resterna av rean. människor är ju helt galna när det är rea, kläderna ligger på golvet i högar överallt och alla springer för att komma så snabbt som möjligt till kassan. helgalet säger jag bara. men man hittar ju några fina kap ibland , tänkte titta igenom allt jag har köpte under lovet, har inte provat allt men det blir nog bra. lägger in lite bilder på några av mina favisar från lovet senare kanske.
ikväll så ska  jag va med martina iallafall, får se vad vi hittar på.
Puss L


såhär ser ungefär ett par av skorna ut fast nikemärket är svart och inte vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0