united 93

har precis sett klart filmen united 93 som handlar om planen som kraschade i WTC tornen. riktigt läskig film faktiskt. jag visste inte att ett plan hade kraschad, eller bomb kanske det va, i petagon också, hade ingen aning om det. rekomenderar den till er. jag förstår inte hur man kan komma på en sån sak att bestämma sig för att kapa ett flygplan och krascha i tvillingtornen !? alla som har en tv hemma måste ha stått helt stilla med öppna munnar när det va på nyheterna. förstå hur rädd man skulle va om man stog nere på gatan och tittade upp när det ryker från det ena tornet och man ser det andra planet flyga in i det andra tvillingtornet och det börjar ryka från det också. hemskt.



men för att prata om lite bättre saker eller ja, något annat kanske man ska säga så känner jag mig ganska så trött och tänkte lägga mig nu. ska upp vid halv sju imorn ungefär, har svenska/no dag imorn men måndagar är ganska lugna, bara läsa lite ur svenska boken och lite om människokroppen. puss och godnatt, L

Kommentarer
Postat av: JENNA

ush, orkade inte ens kolla på den..

2009-01-18 @ 23:35:18
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Alina

2009-01-18 @ 23:36:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0