tröttögd

godmorgon, eller eftermiddag eller förmiddag, nått är det iallafall. åååh jag är så gosig i hela kroppen har sovit i 1,5 timme nu det är ju bara för skönt! det är därför jag inte uppdaterat nått idag sen i lunch.
jag gick hem vid 2, direkt efter gympan, duschade i 1 miinut klädde på mig snabbt igen för jag hade bara någon minut tills vi skulle åka till tandläkaren. det gick riktigt bra där, jag hade inga hål eller nått så det va skönt. mamma, hanna ohc jag gick som uteliggare tillbaka till bilen, alla var helt slut och då så går vi fram till en bil och börjar ry´cka i handtagen och försöka stoppa in nyckel i nyckelhålet, efter några sekunder inser vi att det är fel bil, och ungefär 1 minut senare när vi gått till rätt bil kom ägaren till den första bilen, haha snacka om sömniga ögon man hade. men när vi kom hem gick jag direkt upp till min älskade säng och föll pladask, efter nån minut hade jag somnat.
nu känner jag mig mycket piggare, ska snart käka middag och sen plugga ihjäl mig, hade tänkt plugga hela eftermiddagen men så blev det inte, får ta igen allt ikväll.
har lust att gå tillbaka till sängen den ser ju så mysig ut, med ett varmt täcke och mjuk madrass, jag får försökta motstå frestelsen. puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0