this makes me happy

den här bilden gör mig glad. den visar att alla modeller inte behöver va gjorde av skinn och ben. den här bilden tror jag visar många tjejer att man måste inte va se ut som alla andra modeller, man kan ha lite fett på kroppen och det är inget fel med det. den här  kvinnan kanske är lite stor men jag tror att många tjejer tycker det är posetivt att Jean Paul Gaultier  som hade med den här modell på sin visning för ett tag sen  visar upp det här och att det är okej att man inte är ett vandrande skelett. om jag va designer skulle jag aldrig låta minaa modeller svälta sig själva, hur man man säga till nån som man ser revbenen på men inte lårbenen säga att den personen är för tjock!? den är ju hur jävla smal som helst och hur skulle personen känna sig om någon påstod att den va tjock men egentligen va riktigt smal. sånt förstår jag inte och därför tycker jag att Jean Paul gjorde ett grymt bra val när han bestämmde att den här modellen skulle va med i hans modevisning.  alla är vackra som vi är och det är inte meningen att vi ska svälta ihjäl oss. man kan va modell vilken storlek man än har.
puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0